pro Jakuba M.
ipiskori
Dobré ráno, díky za odpověď, jsem ráda, že nejde o předčasného Parkinsona. Vitamíny zakoupím, ty komplexní nepolykám, občas jen céčko. Co se týče psychiatra, určitě bych o ten kontakt stála- prostě jsem dlouho měla pocit, že už je vše, co se dalo, zažehnáno, a teď musím normálně žít jako každý a v posledních dvou letech jsem se neustále zabývala Tím druhým a na sebe mi nezbývala energie a vlastně ani peníze...na tu odbornou pomoc třeba. Taky mne to všechno docela dost rozhodilo....neustále pod tlakem, co se zase stane...Teď se ale znovu začínám soustředit na sebe, tak budu za člověka, kterého doporučíte a kterému věříte, ráda. Blbý na tom je jen to, že se zítra stěhuju k jednomu zámku v jižních Čechách, kde budu pracovat, a odkud se jen tak neutrhnu, zvláště přes léto. Budu mít ale služební auto a tak budu mít možnost zajet do Českých Budějovic, Tábora, Jindřichova Hradce....Ale pravidelně 2x týdně na jedno místo, to asi těžko-resp. ještě nevím, co bude možné. Napište mi, prosím , ten kontakt, já se zkusím domluvit nebo s tímto psychiatrem vymyslet nějakou jinou variantu-třeba by doporučil někoho tam anebo bychom se viděli 1-2x měsíčně v Praze. Váš úžasný pacient je stále na p35, už napsal přihlášku do nějaké komunity. Co jsem se dívala, tak by se mi pro něho líbily Němčice (pro staré.., což on i chce) anebo Podcestný mlýn (nejblíže mně a připadá mi to tam takové milé a poctivé...) oboje JČ kraj..., ale nevím, kam psal. Dnes ráno volal, ať mu na dnešní návštěvu přinesu Německy s úsměvem, aby mu prý nehráblo...Jinak vypadá docela spokojeně, snad pochopil, že by to měl všechno řešit vážně a dlouho, taky si nemůže moc vybírat. Povídal, že oproti předchozím pobytům teď nemá žádnou jistotu-kam se vrátit, teď už by ho nevzali ani na ty hory. Leda do vězení. Třeba to bude konečně "pozitivní motivace" a žádná legrace. Malý vtip: myslíte, že potřebuju psychiatra už kvůli tomu, že s tímhle člověkem stále jsem? Tak Vám moc děkuju, koukám, že pracujete dlouho do noci...a určitě se zase ozvu, jak nám to jde..a třeba je i v komunitě internet. I.

Odpověděl: Jakub Minařík
To že by vám psychiatr přišel k duhu s mým úžasným pacientem nesouvisí. To je jen takový pohled a pocit z toho, jak jsem se s vámi bavil. Spousta věcí se dá odpozorovat. :-) Jinak kolega se jmenuje Dr. Rektor a sídlí ve stejném domě v 5 patře. Zrovna teď mě žádný kolega v jižních čechách nenapadá, ale zkuste napsat příští týden. Zkusím něco zjistit. S tím netem v komunitě to bude asi slabé a pokud půjde můj úžasný pacient do Němčic, tak asi mým úžasným pacientem zůstane, protože Němčicím dělám psychiatra. No, tak ho pozdravujte. :-)