piko
mamka
Dobrý den, sama jsem nepočítala s nějakým návodem, ono je to těžké.U dcery každým dnem dochází k jiné fázi rozhodnutí zda komunitu ano, či ne.Moc Vás žádám, protože na internetu jsem našla komunity, které přibírají do 18 let snad jen3.Doporučil by jste mi prosím nějakou kvalitní? Dcera má čas ještě měsíc, dva rozhodnout se.Jsme ze severní moravy a denní stacionář v Praze nepřichází prakticky v úvahu.Na internetu jsem našla TK PASTOR BOMUS, hovořila jsem i s vedoucím a mám vemi pozitivní dojem. mamka

Odpověděl: Jakub Minařík
No, nečastěji doporučuji TK Karlov, patří stejnému o.s. ve kterém pracuji (SANANIM), takže vím kam klienty posílám. Naopak TK Pastor Bonus bych nedoporučoval. Není v tom nic osobního, ale nejsem si moc jistý. A ti klienti kteří se u nich léčili a já je pak viděl, no, osobně bych volil jiný postup. Ale to může být náhoda, nebyl jsem tam na stáži, s kolegy z této komunity jsem se dlouho na odborných fórech nesetkal a nemluvil s nimi o jejich práci, takže fakt nevím. Informace získané přes klienty nejsou právě spolehlivé a taky mě se dostanou do rukou právě ti, kteří dobře nedopadli, ... Takže fakt ví bůh. Není etické mluvit o práci kolegů špatně a dík tomu, že kolegové chodí na odborná setkání méně často, tak nemám ani protiváhu informací od nich. Jistě mají i klienty, kteří dopadli dobře a ti nemají pak důvod za mnou chodit. Prostě Pastor Bonus nemohu s čistým svědomím doporučit, protože si nejsem jistý. Já sám bych prostě poslal svou dceru kamkoli jinam. :-)