Nali
Dakujem pekne za odpoved p. Minarikovi. Uz som kludnejsia :-). Este mam otazku. Ako dlho bude podla Vas trvat, kym mu hladina liekov v sere klesne natolko, ze bude po fyzickej stranke "v poriadku"? Hned po detoxe ma ist do resocializacneho centra do Novych Zamkov, on by chcel uz za dva tyzdne. Myslite, ze je to bezpecne?

Odpověděl: Jakub Minařík
To se strašně těžko odhaduje. Může být, resp. v ohrožení života po dvou týdnech už nebude, ale myslím, že se mu budou vracet stavy kdy mu bude pěkně zle. Osobně bych preferoval dotoxifikaci delší. Je to rozumné i v mnohem lehčích případech. Znám spoustu lidí, kteří byli strašně překvapení, že se jim po několika dnech vrátil odvykací stav, protože ta hladina není nulová když člověka propouští a spousta potíží pak ještě dorazí po několika dnech a mimo detox člověk tu 1 tabletku, která by mu pomohla těžko dostane. No a vám držím palce a zkuste si najít nějakou skupinu, nebo možnost konzultací pro partnery závislých. Budete to potřebovat. :-)