"sklo"
radek
Mám syna 17 let a dozvěděl jsem se, že kouří marihuanu, po domluvě a argumantaci oboou stran slíbil, že přestane. Včera jsem se dostal k jeho SMS kde žádá kamaráda o něco nejlépe Lampisku, protože si koupil nový "sklo". Dá se z toho dedukovat, že kouří? Díky Psal jsem už včera, ale odpověď tu není

Odpověděl: Jakub Minařík
No, nevím, ju to hodně přes ruku - ale ta lampiska by mohla být tráva, která se péstuje pod lampou a to sklo nová dýmka ze skla. :-) Asi by bylo nejrozumější ptát se syna přímo, ale rozumím tomu, že to moc nejde, když člověk dělá věci, které se úplně moc dělat nemají (tím myslím číst cizí poštu). S tím slibem, že už nikdy nebude hulit - nechci zpochybňovat pravdomluvnost syna, ale vzhledem k tomu, že předpokládám, že ten slib byl asi spíše vynucený než dobrovolný, tak asi nebude moc fungovat. Můžete do toho na základě SMS šlápnout, ale zvažte, jestli situace je tak vážná a jestli to povede ke zlepšení. Někdy může být rozumější čekat a situaci monitorovat než je řešit rázně. P.s. Držím palce a kdyby bylo třeba, napište.