Podozrenie
lyža
Prosila by som Vas o radu , či je možné že dcera bere pervin a pritom sa výborne učí, plní si povinnosti a nechodí von s partiou.Podozrenie mam už asi dva roky ona medzitým zmaturovala na samé jednotky, urobila príjmačky na VŠ kde teraz študuje.

Odpověděl: Veronika Třasáková
Dobrý den, nemůžu Vám, podle toho co jste popsala, přesně říci, zda Vaše dcera může mít problém s pervitinem či ne. Na druhou stranu podle toho, co jste popsala - maturita na samé jedničky a úspěšné přijetí na VŠ o tom přímo nevypovídá. Nejsnadnější cestou k zodpovězení Vaší otázky mi připadá se dcery přímo zeptat. Zkusila jste to a v tom případě jaká byla odpověď? Nebo je nějaký důvod proč to neudělat? V případě, že ano, můžete mi dát vědět, jaký je problém a můžeme zkusit vymyslet nějaký další postup. Držím palce