Pravda vzdycky boli
lil
Dobrý den pane Minařík. Tak Vam pisi ze si urcite nejakeho psychologa nebo tak neco najdu a dam vam pak vedet.No,i kdyz ted vam pisu hlavne kvuli tomu ze uz asi mesic a pul jsem z pritela citila to ze neni cisty,vzdycky kdyz byl v pradelne dlouho tak jsem chtela jit za nim ale bala jsem se ze bych ho videla s jehlou v ruce a to sem si nechtela pripustit.V nedeli jsme se pohadali a pri te prilezitosti jsem se ho zeptala jestli je cistej.Bala jsem se te odpovedi i kdyz jsem vedela co mi odpovi.Rekl mi ze si dal asi 10-krat a ted uz 3 tydny nemel.Hrozne me tim zranil.Dala jsem mu jeste jednu sanci.Miluji ho a nedokazu se s nim rozejit.Bydlime spolu.Rekli jsme si ze zacnem od zacatku.Me bude dlouho trva nez mu zacnu zase verit.Vcera mi dal inzulinku at ju vyhodim.Mam hroznou chut na piko ale porad se drzim,rikam si ze je skoda tech sil co jsem musela vlozit do toho abych prestala.Nevim co dal...Co si o tom vsem myslite vy.?Tesim se na vasi odpoved.Pekny den vam preje Lil :-)

Odpověděl: Jakub Minařík
No, někoho kontaktujte pokud možno svižně. Nebo se rozjdete s ním. To by byla fakt škoda, protže na to, aby člověk přestal, je potřeba sil celkem dost a absolvovat to znova je obtížné. Máte pravdu. Je dobré vážit si vlastní práce. Každopádně držím palce a kdybyste potřebovala nějaký kontakt - napište odkud jste, třeba vám někoho budu moci doporučit. No vím že ho milujete a v tuhle chvíli od něj nedokážete odejít. Ale v téhle situaci rozhodně platí - kdo uteče, vyhraje. Abych nezapoměl - váš partner by se měl někam kontaktovat taky. A to pokud možno taky svižně. Jste v tom dva a bojím se, že za stávajícího stavu by to fakt mohlo dopadnout blbě. Pokud odmítne, tak prchejte. Co vám nohy stačí. No, každopádně vám držím palce. I vašemu příteli. Napište jak to dopadlo. Zůstaňte v kontaktu, myslím, že i to vás může trochu podržet. :-)