pervitin a tráva
sybyla
Pěkný dobrý den p.Geblerová,,,,,,i když jste mi ještě zatím neodpověděla na dopis,musím Vám napsat co se stalo včera večer.Přišla k nám ta dívka co s ní má Patrik syna,,,,,byla jsem ráda a Patrik taky,jenže jak jsem již v minulých dopisech psala Patrik tu dívku zřejmě nenávidí,anebo s ní vlastně už neumí vůbec kominikovat slušně bez nadávek a pár facek,,,,,je prý důvod jeho fetování,,,,prý?????????,,,,asi se hádali,protože ona chtěla s malým odejít a Patrik chtěl,aby ještě chvíli zůstala,,,nevím,,,,malého oblékla a že s ním jse domů.Patrik se taky oblékl,ale ona řekla že s ním nikam nejde,aby s ní nechodil.Asi se bála že ji rozbije hubu.Tak jsem šla s nimi.Venku syn vyváděl že proč jim dělám doprovod,že jí vždy všechno projde,že se zastávám jenom jí,že dávám za pravdu jen ji,,,že z něj děláme psychopata,že když je on on u nich,tak poslouchá jen řeči a ona když je u nás ,tak má klid,,,,že ona je má dcera,že to není možné.Jí říkal,že kvůli ní má semnou pořád problémy,že se s ním hádám kvůli ní,ale že ona drží jen ze svojí mamkou,,,,,,sebral se a šel směrem domů.Sedl si na zem a začal nahlas brečet,abych ho nechala na pokoji,že když si myslím,že by nám něco udělal,tak že udělá něco sobě,aby jsem měla klid,,,,jeho hlas byl rozklepanej,nemohl popadnout dech,byl dost rozrušenej,,,,,,šli jsme domů a ihned zalezl do pokoje a usnul.Pak se probudila dlouho nespal,já taky ne.Vím,že má ta dívka pravdu,že se ho právem možná bojí,že je Patrik na ní zlej,ale něco jsem si uvědomila,,,,,ona v něm vyvolává agresi a nepříčetnost,,,,když s ní není,je klidnější a dá se s ním mluvit.Asi má pořád v hlavě při pohledu na ní ten lonskej rok,kdy se rozešli a on si začal píchat.Vím,že si jí vůbec neváží,že je pro něj koště,,,,nevím jak to nazvat,,,říkám to jak to říká on.Snažila jsem se mu vysvětlit.že syna může vídat a být s ním i bez ní,,,,,,já už fakt nevím.Zase vím na drihou stranu,že kdybych dělala,jako že má pravdu Patrika a držela s ním když se hádá s Helenou,tal by to bral jinak,ale když já vím,že kdybych to udělala jen bych ho podpořila v tom jeho zlém chování vůči ní,,,,on přece nemá právo jí poroučet,nebo omezovat?Dyt on si dělá co chce,,,včera mu to i ona řekla,že si nenechá nic líbit,že už není blbá,,,,budu končit,mám práci doma,,,,,pěkný den přeji ,,,,,Alena

Odpověděl:
Dobrý den Aleno, ještě tedy k tomuto Vašemu dopisu. Nemyslím si, že byste měla přehlížet Patrikovo hrozné chování k Heleně. Pokud jsou u Vás doma, máte právo vyžadovat, aby se tam nenadávalo a aby jí nebil. Samozřejmě, že nemá právo jí nějak omezovat. A je dobře, že mu sama řekla, že si to nenechá líbit. Na druhou stranu je Váš syn dospělý a svůj vztah by si měl opravdu řešit sám. Můžete mu nabídnout nějakou odbornou pomoc, ale tohle je jen na něm. (Jestli chcete, můžu Vám zkusit nějakého odborníka pomoct vyhledat.) Přestože je to pro Vás jistě nepříjemné, vidět ho při takových sporech, nemůžete jim dělat prostředníka. Máte ale pravdu v tom, že by se mohli nějak dohodnout, aby se Patrik vídal jen se synem bez Heleny. Ale i to je na nich, aby si to vyřešili spolu sami. Mějte trpělivost...