moje zdravi
zdrava
muj udajny kamarad mi dnes v noci dal do piti pervitin vedel ze sem zasadne proti vsem drogam a nesnasim fetaky vedela sem ze si obcas neco da ale to byl jeho problem,sama ani nekourim a delam vsechno pro sve zdravi a najednou mam v sobe pervitin zjistila sem to podle priznaku-zadna unava tres buseni srdce sucho v ustech a hrozne se bojim co semnou jeste muze byt jestli jsou deprese vzdy a jine hrozne priznaky doufam ze to nemusi byt vzdy

Odpověděl: Jakub Minařík
Po jednorázové intoxikaci pervitinem se nemusí dít nic zásadního - obyčejně odezní člověk se pár dnů cítí unavený a otrávený - ale obyčejně to nepřesahuje stav normání únavy. Nepříjemné bývá nutkavé přežvikování, nebo jiné pohybové stereotipy protože si člověk připadá jako pitomec a navíc má celou odřenou pusu. Pokud by se to vyvíjelo nějak divně, tak napište nebo jděte k lékaři. Riziko následků může být třeba u osob s nemocným srdcem, ... Jinak rizika spojená s jednorázovou, nekomplikovanou intoxikací jsou doopravdy mylá. Pokud byste chtěla mít jistotu, tak zkuste navštívit nějakého lékaře - jste li z Prahy - doporučuji Dr. Řeháka, Nuselská poliklinika - můžete s ním o situaci mluvit bez obav. Pokud byste chtěla - napište. A nenechte zbatečně se stresovat - a kydyby byli problémy, trád vám nabídnu nějaký kontakt na psychologa. :-) P.s. Pokud vám opravdu někdo hodil drogu do pití - tak je to trestný čin. Můžete kontaktovat policii a pachatele ohlásit. Udělat to nemusíte - píšu vám to spíše proto, abyste věděla jaké máte možnosti. Rozhodně je lepší se s takovým člověkem nestýkat.