ahoj tomáši
Honza
Ještě nedorazila snažim s tou školou to ted nestíhám když sou ty trhy a já pracuju ale napíšu si omluvenku že sem nemocnej to máme doma různý doktorský razítka. já do stánku musim. došli mi peníze. to snad pochopíš jinak sem v pohodě . vařim si ze zásob po babičce/špagety rejži kuskus zelí a jim hodně kompoty.s pranim to je horší normálně to namydlim večer a ráno jen vestudený vodě a pověsim na zahradu ale vypadá to pak trochu divněříkal mi jeden zunámej od maámy že mě pozdravuje tak se nebojim a těšim se na vánoce .ahoj Honza ze všech předmětů mám známky tak to že nechodim nemá vliv na klasifikaci já jinak vůbed nejsem nemocnej

Odpověděl: Tomáš Harant
Ahoj Honzo, musím Ti říct, že mám o tebe fakt obavy. Spoustu věcí zvládáš - uvařit si, vyprat, vydělat peníze... Ale všechno je to o přežití ze dne na den. Navíc se motáš do podvodů....... Dlouhodobě to prostě takhle nejde. Potřebuješ aby se o tebe někdo staral. Položim Ti nepříjemnou otázku. Co když máma do vánoc nepřijde, s kým budeš...? Co když se zjistí, že máma není doma.......? Kdo všechno o tom ví? No a teď jednu normálnější. Na jakou školu plánuješ jít příští rok? Už si nad tím stihnul přemýšlet. Zatím se měj a dej o sobě zase vědět. Tomáš