pořád ho miluju
Méda Béda
ale naštěstí mám rozum a jsem celkem praktická./v práci mi to říkaj/ máte pravdu, bude chodit, mluvila jsem s nim a srdce mi usedalo,je v děsnym stavu, když o něj nikdo nepečuje.opravdu slibuje a mluví všechno možný a lhal mi. říkal ,že nebere nic, ale já když nic , tak tohle poznám bezpečně a nevěřim mu. nechápu, proč neřekne pravdu, když chce jak říká pomoc. Odabstinovat ,proti tomu, co prožívám ted mi příde jako slabý odvar. tedy co se týká psychiky. chci pomoc jemu ale nezbourat tim sebe. včera sem měla pocit, že si z toho hodim mašli. ta krátká doba blaženýho soužití, co jsme spolu měli mi přijde jako to nejhezčí a ted jakoby už muselo bejt jen samý trápení. Jsem plná rozporů.říkal ,že nebere ale podle mě byl v abst. byl za mnou práci a zmizelo mi patnáct stovek a mý kolegyni dva tácy. byl z toho trochu porask. Nechi mu křivdit, ale mám podezření, nejdřív chtěl pučit ,že ho vydírá někdo z tý vazby, kde byl, ukazoval mi jak ho pořezal a když mu to nevrátí, tak ho prý zabije, já měla jen tě 1500 a šla jsem si pujčit no a on tam už pak nebyl a kol. pak zjistila,že jí to chybí taky. Nechce se mi do toho, ale budu to muset řeěšit. nějak se mi ten nekontakt nedaří pane doktore.

Odpověděl: Jakub Minařík
Nedělejte si iluze, kdo vzal ty peníze. Čert to nebyl. Na 100%. Je to velmi charakteristické. Až se příště staví, tak bude vykládat o tom jak jste mu zachránila život, protože ten velkej, pokérovanej cigoš co už 10x seděl, ho chtěl podříznout. A jen ty peníze mu zachránili život. A pak si řejkne o další. Jo a úplně napřed bude zapírat že to nebyl. Až pak se přizná, bude plakat a vykládat tu historku. Jinak s tím vydíráním samozřejmě kecá. Bere (všimla jste si sama) a drogy stojí peníze. Zvlášť jestli byl v absťáku. To by pak člověk okradl i vlastní babičku. Rozhodně byste měla být příště praktická a velmi striktní. Protože až vám na odd. vybere lékárnu, tak to bude teprve poprask. Pak jen doufejte, že tam nejsou žádný opiáty a jiné evidované léky, protože v tom případě to bude teprve hukot. Držte se od něj stranou. Tahle zkušenost by vám mohla stačit. Držím palce. P.s. Když se objeví, tak možná bude stačit, když řeknete že tu krádež vyšetřovala policie a mají jeho otisky prstů (můžete to klidně přibarvit tím, že se ztratili i nějaké léky). Takže ať rychle zmizí. A že jste se kvůli němu ptala, co by měl udělat, aby ho nezavřeli (flastrů má jistě dost) a že jedinná rozumná varianta je schovat se někam do léčby. Protože pak by ho soud mohl vnímat jako že se napravuje a mohl by z toho vyváznou s podmínkou.