Jak zjistit zavislost?
Indir
Dozvedel jsem se, ze muj syn, se kterym neziji, kouri marihuanu. Promluvil jsem si s nim a on mi rekl, ze na ni neni zavisly, a take slibil, ze ji prestane kourit uplne. Avsak od jeho pritelkyne vim, ze ji kouril casto a ze se jeho chovani v posledni dobe zmenilo. Jak mam zjistit, jestli je muj syn zavisly ci ne? Jsou na to nejake spolehlive testy? Pokud se jeho zavislost potvrdi, jake dalsi kroky byste doporucovali? Predem dekuji za odpoved.

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, je fajn, že máte zájem o syna a zajímáte se o to co dělat. K Vaší situaci mě napadá, že není úplně podstatné jít za nálepkou "závislost". Důležité je, že obě strany chtějí situaci řešit. Existují sice testy na přítomnost THC v moči, ty by měly být až na posledním místě, daleko za důvěrou a otevřeností (mluvit o tom, co marihuana přinášela, co abstinencí od ní ztrácí, s jakými problémy se potýká, když hledá náhradu...). Jestli chcete, napište co jste již zkoušeli, co Vás k tomu napadá, více o tom, jak situaci vnímáte a jak se všechno vyvíjí. Hezký den