pritel
amanda
Potrebovala bych poradit....mam pritele,on ma 20.On kouri-tak 30 cigaret denne,huli travu-denne.snupe peri a hodne pije......ted se zacal v noci pomocovat,je mu to trapne,ale ja myslim,ze je nemocny!Proste to nedokaze udrzet(ale jen kdyz pije)...na leceni jit nechce...co ma tedy delat?Muze se z toho dostat sam(s mou pomoci a pomoci sve maminky)?

Odpověděl: Jakub Minařík
No, vzhledem k tomu, že píšete vy a ne váš přítel, tak mám dojem, že jeho zájem něco změnit není valný. Něco se dělat samozřejmě dá, dokonce i bez léčby, ale je k tomu třeba odhodlání postiženého a nejen jeho partnerky a maminky. Navíc, pokud se o něj obě staráte, tak proč by proboha měl chtít přestat? Možná jako první krok o něj přestaňte pečovat a to úplně. A nabídněte mu adresu na drogovou poradnu, pokud bude mít zájem ať napíše. A nechte to na něm.