pritelkyne bere subutex
tomas
dobry den, mam takovy -mensi- problem s pritelkyni (23). byla cca 2 roky na heroinu, ted uz je pres pet let cista - po komunite, ... ovsem posledni mesic, mesic a pul, si picha subutex. nevim, co mam delat, kam se obratit, jak to resit, jak reagovat na nove vpichy, nic... dekuju za jakekolivrady...

Odpověděl: Jakub Minařík
No asi vás nepotěším. Přítelkyně začala znova brát, zvlášť pokud si subutex aplikuje injekčně - je to némlich totéž, jako kdyby brala heroin. Subutex je opioid - látka se stejným účinkem jako heroin. Pokud mohu mít doporučení - dotlačte přítelkyni někam, kde se léčila. Asi nejvhodnější by bylo ambulantní zařízení kam docházela po léčbě. Zavolejte tam, oni vám poradí, jak máte postupovat. Zavolejte tam hned v pondělí, neodkládejte to. P.s. Není to menší problém, ale větší. Dokonce bych měl tendenci považovat to za velmi vážné. Takže držím palce, kdyby bylo třeba, napište.