Anonymous
Mého kamaráda máma je závislá na alkoholu ale děti jí to nedokáží vymluvit jelikož ona si vsugerovala že to již omezuje i když to je právě naopak.Jak by jí mohl dokázat že je to s ní špatné? Předem děkuji za odpověď

Odpověděl: Jakub Minařík
No, pokud by se vám podařilo jí nějak zmáknout k tomu, aby si vedla denníček, kolik toho vypije, tak by jí to možná došlo. Musela by to ale dělat sama, jinak je to na nic. Je to takové poctivé řešení. Hlavně člověk zjistí, že toho spořádá mnohem více, než si myslel. A někdy tak i najde motivaci s tím něco udělat. Druhá možnost je dát jí najevo, že jako ochlasta je prostě nepřijatelná a že s ní ani její vlastní syn nechce nic mít. Když člověka opouští nejbližší, tak to často bývá silná motivace neco změnit. Stačí to takhle?