piko,nitrožilně
Přítel bere asi rok pervitin,říká že jenom šňupe,ale v poslední době se začaly dít podivný věci-je mnohem častěji vysmahlý,rozprodává věci aby měl peníze...nějak mu přestávám věřit a myslím si, že si střílí.Jsem ochotná tolerovat mu občasný odfrk,ale jehly ne!(asi si říkáte,že je to blbost,perník si dát tak,nebo onak..ale pro mě je to dost podstatné)Jenomže on mi to neustále zapírá.Nechci ho z ničeho obviňovat,nebo tak...Takže,najdou se nějaké rozdíly u člověka,který si střílí a u čka, který šňupe?(i nepatrné)

Odpověděl: Jakub Minařík
Jestli se s přítelem při sexu svékáte, tak můžete najít vpichy. Ale upřímě řečeno, to co popisujete jsou příznaky závislosti, ne občasného tripu. Takže jestli si přítel nešlehá, tak je to jen otázka času, kdy začne. Protože většina závislých uživatelů nakonec po jehle sáhne. Zkušenost. Takže pokud na to nechcete přijít tak, že přítel bude mít žloutenku typu B, nebo C, či dokonce AIDS, nebo že prodá všechno co má, tak byste na něj měla velmi výrazně zatlačit. Nebo utéct. A navíc si myslím, že v téhle fázi je problém droga. Jak si ji přítel aplikuje je myslím úplně jedno. Do p... to půjde a nic s tím nenaděláte. Jestli to nezastaví, tak to dopadne špatně. No, kdybyste potřebovala další radu, nebo kontakty na místa, kam se můžete zajít poradit, tak napište. A přeju pevné nervy. P.s. Dejte pozor, ať se s přítelem nerozjedete. To je mimo té nákazy riziko, které je velmi reálné.