SOS
bodlina
co mám dělat s manželkou - opakovaně pije, nemá zájem o rodinu, zaměstnání, je ochotna jet do léčebny - na truc /nic neřeší/ - potřebuji psychiatra , který přijede, zaplatím

Odpověděl: Jakub Minařík
Spíš manželce najděte tu léčebnu, nebo jí k psychiatrovi odvezte. Psychiatr samozřejmě přijet může, asi nejlépe si najděte kontakt někde ve vašem blízkém okolí. Ale vzhledem ke konstelaci, která bývá v takhle rozehrané situaci pro nějaký efektivní zásah dosti nepříznivá, tak to asi bude k ničemu. Proto asi budete muset psychiatra dosti ukecávat. Osobně bych doporučil následující postup: 1. Najděte si odborníka na AT problematiku někde ve vašem okolí, optimálně bych se pokusil najít kontakt na ambulanci léčebny, kde odd. pro léčbu závislostií mají. V Praze bych doporučil Apolinář. 2. Dohodněte se s nimi a manželku tam dotransportujte. Vyšetří ji, zváží, zda se jedná o problémy s alkoholem, nebo o depresi, navrhnou postup. 3. Pak už zbývá ho jen realizovat. Kdyby byli další dotazy, nebo jste potřeboval poradit s tím kontaktem, napište (a ev. připište odkud jste). Jinak kontakty najdete v rubrice kontakty. Držím palce.