pro MUDr. Jakuba Minaříka
zoufalá
Vážený pane doktore, před časem jsem Vám psala kvůli svojí dceři a Vy jste mi podal pomocnou ruku. Chci Vám za ní moc poděkovat. Dceru mi přivedla policie a po dohodě s kurátorkou jsme šly na drogové testy, které byly negativní. Navštívily jsme i psychiatra, který je názoru, že dcera je v pořádku. Měla bych být klidná, ale nějak mi to nejde. Když vidím, jaké obrázky si dcera maluje a které si doma lepí na zdi, tak je mi z toho úzko. Možná už slyším trávu růst, ale není mi jasné, jak jsou možné negativní výsledky testů, když vím (od dcery), že pět dní před testy dcera kouřila trávu a testy jí prý dělali na pervitin, LSD a THC. Také si myslím, že i sebelepší psychiatr po 40 minutách povídání (zejména pokud nás doporučila kurátorka, pro útěky) nemůže mít celkem jasno. Vím, že je to tu o drogách, ale nemohl by jste mi prosím Vás ještě jednou poradit? Ještě jednou moc děkuji.

Odpověděl: Jakub Minařík
Moc teď nevím co vám poradit. Rozhodně to není na poradenství po internetu. Jedinné co mě napadá, zkuste tomu dát čas. Spousta věcí se za čas usadí. Kdyby se to neměnilo, tak bych vám asi doporučil zkusit se nakontaktovat na denní stacionář, kontakt jsem vám myslím psal. Myslím, že by vám tam uměli pomoci. Já vám v tuhle chváíli asi k ničemu nebudu, protože se v práci objevím nejdříve za několik měsíců. Možná moje odpověď nestačila, asi proto, že jsem dobře nepochopil otázku. Kdyby bylo potřeba, tak napište. Rád poradím. :-)