co s kamarádem, který užívá pervitin vnitrožilně?
Monkey
Mám takový problém. Můj přítel a zároveň můj nejlepší kamarád už nějaký ten rok užívá pervitin vnitrožilně. Mám o něj stach a chci mu pomoci jak nejvíce to jde. prosím poradte mi.

Odpověděl: Jakub Minařík
Důležité je, jestli chce přestat kamarád. Pokud ano, tak mu pomoci můžete. Třeba v tom, aby se došel někam poradit, můžete mu pomoci najít nějaké bezpečné aktivity, když bude abstinovat, aby nerelapsoval. Pokud přestat brát nechce, tak se obávám, že s tím nemůžete udělat nic. Můžete jen trpělivě čekat. Můžete s ním o tom mluvit, můžete mu pomoc nabídnout. Ale jinak s tím asi nic neuděláte. Pokud by kamarád chtěl napsat sám a poradit se, nebo se na něco zeptat, stačí, když napíše. P.s. Pokud si s ním dáte pervitin, lhostejno zda injekčně, nebo si šňupnete, jedete v tom s ním. Vím, že vám taková varianta přijde nesmyslná, ale pamatujte na to.