neviem co mam robit
mirulka
s mojou najlepsou kamaratkou sa nieco deje!vkuse sa hadame lebo ona si na mna nikdy nenajde cas vkuse je niekde zhulena,ojebava kamaratov a mne povedala ze za kamaratov povazuje len ludi co ju semtam na nieco pozvu,a ktory nieco berie.co mam robit?????

Odpověděl: Jakub Minařík
S tím asi nemůžete udělat nic. Kamarádka zcela zjevně nestojí o to, aby jí někdo s drogama pomáhal. Chce brát a pařit a nic jiného ji nezajímá. Pokud byste se jí chtěla přiblížit, musela byste začít pařit stejně jako ona, a to by nakonec nejspíš dopadlo tak, že na tom budete obě stejně zle. Je to prostě hloupej nápad. Pokud se do toho pustíte s kamarádkou, tak z toho už nevystoupíte. Na romantickou představu, že se do toho pustíte s ní a pak jí z toho vytáhnete prostě zapomeňte. Nefunguje. Můžete jen čekat, až to kamarádku přestane bavit. Pak možná bude potřebovat někoho, kdo jí bude nablízku a třeba jí pomůže najít jiné lidi, než ty, co berou drogy. P.s. Potřebujete prostě trpělivost.