Marihuana na koncertech
martin
Ahoj, tenhle problem se netyka me, ale me mamy. Pred nekolika dny jsme byli na koncerte skupiny Kabat a spousta lidi kolem kourila marihuanu. Mama po koncerte rikala, ze mela pocit ze ji je "divne od srdce" a ze se ji trochu mota hlava. Chtel bych se proto zeptat, jestli je nejaka moznost, ze by na ni takhle pusobila marihuana z jointu lidi kolem??? Diky za odpoved, martin

Odpověděl: Jakub Minařík
No, když je koncentrace ve vzduchu vysoká, je možné, že by citlivý člověk pocítil nějaké známky intoxikace. Okolostojící by museli hulit fakt poctívě. A taky by to nesmělo být venku, tam by se to rychle zředilo. Vzhledem k tomu koncertu bych jako příčinu tipoval spíše - nadměrný hluk, mraky mačkajících se lidí a vydýchaný vzduch. To dokáže skolit i zdravého mladého jedince. On třeba jen ten hluk dokáže dělat divy. Když na to člověk trochu citlivě reaguje, tak tak se mu začne motat hlava, pozvrací se a je mu fakt zle. Stačí? :-)