pomoc
ko
Ahoj. Mám jeden dotaz. Můj přítel je závislý na drogám. Momentálně se nachází v léčebně. Já s drogami nemám nic společného. Ráda bych mu chtěla nějak pomoci,ale nechci, aby si myslel, že musí přestat z drogami kvůli mě. Mě totiž připadá, že on to tak bere. Jak se mám k němu chovat?

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte, to je těžké. S tím sama asi moc neuděláte, spíše si to musí přítel ujasnit v léčbě, nebo v doléčování. Na vašem místě bych do toho asi moc nešťoural, protože si myslím, že je vcelku jedno, proč člověk přestane, spíše je pak důležité starat se o to, aby to vydržel. Takže - pokud přítel přestal brát, tak bych projevoval přiměřenou radost a snažil bych se jej všemožně podporovat. Na druhé straně bych se tím nenechal vydírat. P.s. Zkuste se o tom bavit s jeho ošetřujícím lékařem v léčebně, nebo v doléčování. Mohlo by vám pomoc se v tom zorientovat. A kdyby bylo třeba. stačí napsat. :-)