pomoc
kali
no je to složitější, můj bývalý přítel bere, teda i bral drogy,ale ted v tom jede asi daleko vic.Ja ho už teda nevídám,jelikož bydlí za Prahou,ale v kontaktu sme stále. No a smaží a prej už měl i herák..on se mi s tím rád chlubí,ale vím,že je to pravda! No a o nějaké pomoci nechce ani slyšet,ale mě to moc trápí a strašně bych mu chtěla pomoct! Teď už mi to nepíše tak drasticky jako minule...jako např, že má strasný dluhy a že neví jak se z toho dostat ale vim, že mu na mě záleží,ale už asi né tak moc no!Tak se chci zeptat jestli bych třeba neměla zvolit jinej přístup...nebo spíše jakej?

Odpověděl: Jakub Minařík
Váš dotaz zřejmě na něco navazuje, ale nějak se mi napodařilo najít na co. Ani podle jména, ani podle názvu dotazu. Tak si nejsem moc jistý, jestli vám má odpověď bude k něčemu. Ale podle toho, co píšete tak bych řekl, že se v tom celkem motáte. Osobně bych doporučil nechat v tom přítele koupat. Možná, pokud bude zjevné, že s ním nechcete nic mít a že vás asi ztratí definitivně nejen jako partnerku, ale i jako bytost blízkou, která je mu ochotna pomoc, nebo se s ním nějak víc bavit - tak to pro něj může být signál, že by se měl změnit. Protože rozhodnutí je na něm. Vy se můžete jen snažit, abyste ho k němu postrčila. A bohužel jsou i lidé, kteří se nikdy nerozhodnou. Jinak - varování, které považuji za nezbytné, ale které už asi znáte - pokud někdy kývnete na to, že si dáte s ním, tak nejspíš budete brát oba. P.s Kdybyste chtěla znova napsat, nebo se zeptat na něco dalšího - stačí napsat. :-)