informace
kamila
Děkuji vám za odpověď, nejedná se o mě, ale mého přítele, nechce jít normálně do nemocnice, ale nic jiného asi nezbývá, napište mi prosím nějaká zařízení v oblasti Pardubic a Hradce Králové, díky moc

Odpověděl:
Dobrý den Kamilo, omlouvám se, že jsem svůj dotaz směřovala na Vás, přestože se jedná o Vašeho přítele. V oblasti Pardubic a Hradce Králové je spádová detoxifikační jednotka v Havlíčkově Brodě. Telefon je 569 478 111. Případně je možné se ještě zeptat na psychiatrických odděleních v nemocnici. V blízkosti je však také PL Nechanice, kde je příjem přes FN - Ambulanci pro léčbu alkoholismu a jiných toxikománií, Hradecká 1172, 500 03, Hradec Králové, tel.: 495 833 232, 495 832 221. Doufám, že Vám tyto informace k něčemu budou a že se Váš přítel odhodlá. Hodně štěstí pro Vás i pro něj...