je to reálné?
táta Emily
opravdu zdravím, všechny čtoucí Mám nejistotu a dotaz. Dcera je zhruba desátý den na detoxu. původně do měl být týden, ale prodloužilo se to na tamější doporučení na čtrnáct dní. Já bohužel musím odjet i když je Emily důležitější,je na mě navázáno mnoho lidí a všichni mi vycházejí vstříc, ale musim. Emily tam skončí, dochodí doma devítku, bude u matky. ta ji vyzvedne z detoxu příští týden- Mám obavy , aby se to nevrátilo. jaká je šance. Budu s ní denné v telef.kontaktu, ale co můžu na dálku pro ní udělat? napadá vás něco. Na léto ji vezmu k sobě, pujde-li to ze strany matky. Ale až v půlce července. děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud musíte odjet, tak se nedá nic dělat. Samozřejmě že riziko, že se to vrátí existuje, ale s tím se asi nedá nic dělat. Pokud s Emily zůstanete v kontaktu, telefonem, e-mailem tak je samozřejmě pravděpodobné, že to celé situci pomůže a prognosa bude lepší. Pokud jí na léto vezmete k sobě, tak to vnímám jako celkem rozumné, maminka na Emily - vzhledem ke svému postoji - nemá na její duševní stav asi nejlepší vliv. A myslím, že od toho se odvíjí i ta stabilita. Jinak mám ještě dojem, že by možná celé situaci pomohlo, kdybyste s Emily hodně komunikoval o jejích představách co a jak bude dál a o tom co chce ona. Myslím, že když se to podaří a Emily si to v hlavě urovná, tak to celé situaci dost pomůže. Ale to ukáže až čas. Každopádně - držím palce ať to dopadne dobře. P.s. Kdyby Emily a nebo vy jste chtěl napsat a na něco se zeptat, nebo si jen tak o něčem povídat tak neváhejte a napište.