Pervitin
Michal
Dobrý den, Před týdnem jsem se rozešel po třech letech s přítelkyní-pro narůstající problémy,včera jsem s ní dostal,že je už půl roku na P!Jsem z toho mimo a nevím jak ji pomoct....moc mi na ni porad zalezi!Ona je odhodlana prestat ale boji se ze to nezvladne!Slibil jem ji ze to nikomu nereknu.....mam strach ze by mela pocit ze ji nekdo zradil a udela hloupost!Jak ji mam pomoct!Dekuji mnohokrat za kazdou dobrou radu

Odpověděl:
Dobrý den Michale, chápu, že Vám na Vaší přítelkyni záleží, tři roky je poměrně dlouhá doba. Je fajn, že je odhodlaná přestat a moc jí i Vám přeju, ať jí to odhodlání vydrží. Nemyslím si, že by bylo nemožné to zvládnout. Jsou lidi, kteří svoji závislost dokážou překonat sami. Na druhou stranu s pomocí nějakého odborníka by jí to mohlo třeba jít lépe. Proto jí můžete zkusit nabídnout, zda třeba nechce nějakého odborníka vyhledat. (Pokud mi napíšete, odkud jste, můžu Vám nějaký kontakt poskytnout. Můžete také Vy nebo Vaše přítelkyně zavolat i na naší anonymní linku - 283 872 186.) Ptáte se, jak jí máte pomoct. Už tím, že Vám na ní takhle záleží, jí určitě pomáháte. Důvěra, kterou Vám dala tím, že se Vám svěřila, je velmi důležitá. Také si Vás ale dovolím trochu varovat. Pomoct jí můžete, třeba právě nějakou nabídkou (nabídkou, ne "tlačením") odborné pomoci, ale záleží jen na ní, zda se svým problémem něco bude chtít dělat a případně udělá. Mějte to na paměti, aby to nakonec ještě neublížilo Vám... Nevím, jestli Vám to takhle stačí, kdyžtak se ještě ozvěte. Každopádně Vám (oběma) přeju hodně štěstí a hlavně síly. Držte se...