Brácha
Sculy
Dobrý den, jasný, že sem napsala znovu, odpočinek potřebujete. Když si tu tak probírám všechny dotazy, tak máte dost náročnou práci. Byly Velikonoce. Sem si myslela, že se s bráchou uvidím. Ale moc to nevyšlo. Ještě tomu předcházel jeden incident, kterej nevím, asi moh bejt způsobnej drogama. V pátek, to bylo 3.3., se mu podařilo vytopit barák. Dal do umývalda tričko, pustil na něj vodu, šel se do pokoje chystat do školy a už na to zapomenul. Naštěstí se to podařilo zažehnat a schytala to "jenom" koupelna a sousedící kuchyně. Večer ten den odešla na chatu, slavit s kamarádama 20. narozeniny. A tam se mu podařilo to samý. Taky koupelna a sousední místnost. Myslíte, že takhle zapomětlivost, či roztěkanost nebo já přesně nevím, jak to nazvat, může bejt způsobena pervitinem??? Přítel to neodkázal posoudit. Prej na tý chtě byl celou dobu pod obraz. (To mi řek o velikonocích jeho kamarád.) A myslím, že to nebylo způspbený jenom alkoholem. Prej si taky vařili mlíko...což se divím, že se vůbec dostal v neděli domů (podle toho, co mi o stavech po jeho vypití přítel povídal). Celý velikonoce trávil u mámy... to sem vám ještě asi neříkala...máme rozvedený rodiče (ale je to už 12 let, co se rozvedli, takže bych to za důvod toho, proč začal s fetem nepovažovala), a to proto, že to má od ní blíž ke svý holce. Přišel až v pondělí (tzn. 12.3.) odpoledne. Večer si se mnou a mým klukem začal povídat. A jak sme si tak povídali, že si půjdou šlii ven zakouřit a že má jít taky(sem nekuřák, prostě si jen tak dál povídat). Vzal k tomu flašku vína, co dostal k těm narozeninám a spolu (teda samozřejmě bez přítele) sme ji na schodech před domem popíjeli. Seděli sme tam asi tak hodinu, smáli se, měli sme si co říct.. bylo to super. Škoda, že jen takovou chvilku. Tak mě napadá, další společná věc - alkohol. Noo, nic moc, já vím. Když sme tam tak seděli, pokoušela sem se mu poradit, jak na písemný testy a maturitu. Snad si z toho něco vzal. I když nevím, jestli jsem ten správnej rádce. Jen doufám, že ten večer aspon trošku pochopil, že nejsem tak špatná, jak si asi myslí. Taky kdysi chodil na diskotéky, snědl hranolky u Mc Donalda, nosil neotrhaný oblečení... děkuju za tip na nějakou společnou akci:o) V létě by se určitě dalo něco vymyslet. Mějte se hezky, Sculy:o)

Odpověděl:
Dobrý den Sculy, koukám, že Velikonoce byly docela náročné. Ale jsem moc ráda, že se Vám podařil ten společný večer. Alkohol v nějakém rozumném množství je společensky tolerovaný a lidé to často dělají, když se např. chtějí s někým uvolněně pobavit, že si k tomu otevřou třeba právě láhev vína. Chápu, že píšete, že je škoda, že to byla jen chvilka, ale začít se nějak musí. A takové začátky většinou nebývají nějaké "mega akce" :) I já doufám, že Váš bratr pochopil, jaká jste parádní ségra, a že to s ním myslíte dobře... K Vašemu dotazu na incident s koupelnou: je to určitě možné, že pervitin způsobuje určitou roztěkanost, zapomnětlivost nebo nesoustředěnost. Nebo naopak velkou soustředěnost na drobné, často mechanické činnosti - tzv. "zásek". Ale jestli konkrétně ta nepozornost s tričkem byla způsobena přímým působením pervitinu, na to Vám bohužel odpovědět nedokážu. Každopádně Vám přeji hodně trpělivosti na další "malé" kroky a co nejmíň komplikací v dalším vzájemném sbližování s Vaším bratrem. Mějte se...