kontrola
iva
dekuji za podporu, s otcem nekomunikujeme jiz od rozvodu, mam overeno pouze, ze otec pri spolecnych vikedech s dcerou odjizdi casto mimo Prahu a dcera tak bez dozoru travi vikendy na diskotekach - Karlovy Lazne, Roxy, Brno..., pristi tyden mam ohledne teto veci schuzku se socialni pracovnici pro Prahu, pokud je dcera v Praze,nemam sanci ji zkontrolovat. Vikend probiha prima, i po debate dcera funguje a fyzicka prace ji zrejme odvadi od myslenek na jeji problem ... jiste se jeste ozvu, zdravim Vas

Odpověděl: Frant. Jirový
Píšete o tom, že s otcem vaší dcery od rozvodu nemluvíte, možná vám teď navrhnu něco nepříjemného, ale přesto to zkusím, myslím si, že by možná nebylo od věci s otcem alespoň nějakou minimální (vaší dcery se týkající) komunikaci navázat. Kdybyste se mu svěřila s vašimi starostmi o náplň dceřina volného času, snad by pochopil a také on by se pokusil vyjít v tomto směru vstříc a s dcerou si alespoň (stejně jako vy) promluvil. No, ve všech směrech vám držím palce, snad se brzy ozvete s nějakou příjemnou zprávou.