Brácha - 3. díl
Sculy
Dobrý den, snažím se na tohle věc dívat rozumně, protože vím, co by se mohlo stát... Marně přemejšlím, co by nás mohlo ještě spojovat:o( Ta muzika to není, žádný podobný koníčky nemáme, motorkám ani počítačům nerozumím. Ale občas spolu hrajeme nějaký hry na PC, což je docela legra. Ale víc toho asi není. Budu muset něco vymyslet. Doma se věci neztrácejí, spíš mi připdá, že pořád nějaký příbývaj. Ale to je způsobený tím, že máma do něj cpe prachy kama může. Už kdysi jsem se pokoušela jí vysvětlit, že to nedělá dobře, ale bez úspěchu. Zvyk si na peníze. Konflikty nějaký jsou, ale to je to je způsobený jeho povahou. Odmlouvá od malička, než něco udělá, má k tomu miliony připomínek. I když teď vyrukoval s tím, že asi neodmaturuje, že může klidně opakovat a podobný řeči. Myslím, že rodiče vůbec netuší, že se něco podobnýho děje. Mámu jen docela zaráží, že dost rychle zhubnul, nic nejí, když předtím jed dodela dost. Ale pochybuju, že by to přisuzovala drogám. Spíš za tím vidí jeho holku. Že se pro ni snaží dát do kondice. A z čeho usuzuju, že si myslí, že jsem ho odsoudila??? Noo, nelíbí se mi jeho kamarádi, nerozumím mu. Asi je to pro něj dostatečnej důvod, aby si to myslel. Děkuju za odpověď a přeju vám hezkej den, Sculy.

Odpověděl:
Dobrý den Sculy, jsem ráda, že jste napsala znovu, když jsem tu minulý týden nebyla :) Je hezké, že máte alespoň nějakou zábavu, u které se společně zasmějete, že je u ní legrace. Z vaší odpovědi ale cítím, že jste si vědoma, že hry na PC asi úplně nestačí. Líbí se mi, že to tím pro Vás nekončí a píšete, že budete muset něco vymyslet. Moc Vám držím palce, abyste na něco přišla. Napadla mě třeba nějaká společná akce, do přírody, na kafe, čajovna,... ? Chápu, že jsou jistě důvody pro to, že se Vám nelíbí jeho kamarádi, máte plné právo na svůj názor. Ale určitě to není jediné, co na něm je. Zkuste mu třeba dát najevo spíše právě ty věci, kterých si na něm ceníte, co se Vám na něm líbí, za co si ho vážíte. Pak určitě nebude mít důvod si myslet, že ho odsuzujete. Tak se držte a i Vám hezký den...