gamblerství
Coralka
Mám přítele, který je závislý na automatech. Vím, že je toto zřejmě poradna jen pro drogově závislé, ale i automaty jsou droga a tak jsem myslela, že byste mi alespoň mohli poslat nějaký kontakt, kam se mohu obrátit a kde by mi poradili, jak postupovat. Sama jeho problém totiž vyřešit neumím a popravdě jsem z toho zoufalejší než on sám. Předem děkuji za ochotu. S pozdravem, Coralka (Prostějov)

Odpověděl: Pavel Kubů
Kvalitní rady na téma Jak překonat problémy s hazardní hrou najdete po tímto odkazem zde http://www.mujweb.cz/veda/nespor/addictcz.html. Na domácí stránce je i kontakt na prim. MUDr. Nespora, který se problematinou závislostí na automatech zabývá. Jak ale pisete, jde i o Vas. Sama se momentálně nejspíš trápíte vice než přítel a možná si sama zasloužíte trochu pomoci - například vypovídání se. V tomto by Vám mohlo pomoci místní kontaktní centrum, v případě že se zabývá prací s okolím závislých.. Anebo Vás mohou odkázat na nejbližší takovou instituci. Kontakty najdete na www.drogy-info.cz na mapě první pomoci. Držte se. Hezký den