závislost na pervitinu
Niel020
co máme dělat se synem, který je závislý na pervitinu, léčit se nechce, pobyt v PL absolvoval dvakrát a vzhledem k tomu, že se léčit nechce, už jej tam ani nechtějí přijímat, když je po aplikaci pervitinu a my si s ním nevíme rady. Vzhledem k tomu, že je již plnoletý (21 let), nemůžeme ho k léčení v ústavu přinutit, natož do komunity. Podmínkou je, že musí chtít sám. Děkujem za radu.

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, je škoda, že se tak málo rozepisujete k tak složité a tíživé situaci. I když chápu že dva předchozí neúspěšné pokusy příliš optimismu a naděje nedodávají. Napište kdyžtak více, protože teď Vám může napsat jen to, že záleží opravdu pouze na něm a na Vás je, držet si hranice tak, aby to pro Vás bylo přijatelné. Nenechejte se okrádat, vydírat... nikdo to po Vás nemůže vyžadovat. Nemusíte ho za každou cenu trpět doma. Samozřejmě, v případě další léčby ho můžete opět podpořit. Vaše role není vůbec jednoduchá. Bezmocně přihlížet, jak se někdo postupně ničí a padá na dno. Nemáte zájem získat kontakt na skupinu rodičů, kteří jsou v podobné situaci. I vy si můžete požádat o pomoc a rozhodně si ji zasloužíte. Věřím, že vše dobře dopadne - i když někdy to trvá dlouho... Držte se. Hezký den