Starost o partnera
Ragifa
Vážení, chtěla bych Vás požádat o radu. Rok žiji se svým parnerem, o kterém jsem věděla, že má zkušenosti s Pervitinem. Jeho braní drog jsem brala, jako když jdete do hospody jednou za čas a opijete se. Poslední tři měsíce mám pocit, že se partner změnil, nevím jak, ale ten pocit mám. Jelikož pracuje jako číšník a je do noci v práci, vím, že žije nočním životem, chodí pozdě spát a ráno vyspává, takže to nepoznám, kdy "frčí", protože dá se i říct, že normálně doma jí a není ani cítit potem. Akorát, když si to myslím, zeptám se ho a on odpoví "jo". To je většinou o víkendech. Kamarádí s chlapcem, který jede v dorgách a dokonce je i prodává. Pořád si od partnera půjčuje auto, asi aby je mohl někam rozvážet, nevím. Společné finance nemáme, ale poslední dobou je pořád bez peněz, dokonce se i seznámil s automaty. Hlavní důvod proč se na Vás obracím je ten, že se pořád dozvídám od lidí, od kamarádů partnera, že je v tom hodně namočený a já mám strach si s ním promluvit. Žádám Vás o radu, jak to poznat a co proti tomu dělat. Děkuji za odpověď Ragifa

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den Ragifo, ani trochu se Vám nedivím, že chcete vědět na čem jste. Lidé a není to jen jeden osamocený hlas něco říkají, sama máte pocit, že je něco jinak, přítel občas něco přizná (alespoň tak mi to z Vašeho dotazu vyplývá..)... Navíc k tomu se tak trochu časově míjíte.. Přestože jste určitě četla hlavní příznaky po užití pervitinu, věřte tomu, že je velmi těžké něco rozpoznat. Když bude partner chtít, bez testování nepoznáte s největší pravděpodobností nic. Asi Vám opravdu nezbyde nic jiného, než sebrat v sobě odvahu a otevřeně si o tom popovídat. O Vašich pocitech že je něco jinak, o kamarádovi, o tom co lidé říkají... O tom, co Vám vadí a trápí Vás. Ani si nedokáži představit, že s takovými obavami a nezodpovězenými otázkami by jste mohla spokojeně fungovat v intimním vztahu. Přeji hodně odvahy a síly. Ať vše dopadne podle Vašich představ a když Vás napadne něco dalšího, znova napište. Hezký den