smile
dobry den,mam kluka ktery byl tri roky zavisly na pervitinu(bral nekolikrat do tydne,a zacal si i pichat ted je uz pres mesic cisty a prestal uplne sam,je mozny aby to vydrzel sam bez naky pomoci???jak mu muzu pomoct?jak ho podporit??zacal pit,zezacatku jsem byla rada,ale i s pitim to prehanel,opiji se skoro do bezvedomi!

Odpověděl: Pavel Kubů
Rada jedincu zavislych na pervitinu dokaze prestat z vlastni vule. Podle toho, co pisete, ale stav vaseho partnera vypada spise na to, ze zavislost na ilegalni droze vymenil za sice spolecesky siroce akceptovanou, presto jen jinou formu zavislosti, tentokrat na droze legalni. Je dobre se zanechal zdravotne vysoce rizikoveho zpusobu aplikace drogy nitrozilne, pravidelne opijeni se do nemoty vsam muze byt v nekterych dusledcich jeste destruktivnejsi. Vypada to, ze asi neni sam schopen (ci ochoten) uplne zanechat navykoveho chovani. Myslim, ze v tuto chvili mu nejvice pomuzete, kdyz mu date jasne najevo, ze ho sice mate stale rada, ale zpusob jakym konzumuje drogy, Vas znepokojuje. Pri te prilezitosti mu nabidnete spolecnou navstevu podle mista Vaseho bydliste nejblizsiho K-centra, ci psychiatricke ambulance zamerene na lecbu alkoholismu a toxikomanii, kde se spolecne s terapeutem pokusite najit nejvhodnejsi reseni vznikleho problemu. Kontakty najdete na teto strance pod rubrikou Kontakty nebo na www.drogy-info.cz pod kolonkou Mapa prvni pomoci. Preji hodne stesti.