Piko
Any
Ahojky.Chodim s Tomem uz 2roky.Celou dobu bral pervitin ale presto to bylo tak nejak v pohode.Jednou dvakrat do mesice.Pak na pul roku uplne prestal.Bylo to super,ale v posledni dobe to zacalo znovu.Jenze uz to neni parkrat do mesice,ale i v tejdnu.treba 2krat 3krat.Je pak akorat protivnej a nanervy.porad se hadame a je to o nicem.Mam ho moc rada a chtela bych mu nejak pomoct...ale jak.Neradte zadny leceni...tam by nevlezl.Diky moc!Pa

Odpověděl: Martin Hulík
Když vynecháme to léčení, tak nám moc prostoru pro odpověď nedáváte. Pokud váš přítel chce přestat brát perník (a chce vůbec?), bude se muset snažit a něco podniknout (a vhodně zvolená léčba je správná varianta), protože jen chtít stejně nestačí. Ale píšete vy a ne Váš přítel, takže rada pro vás: stanovte si jasnou hranici ohledně přítelova braní, za kterou nepůjdete. A mějte jasně promyšleno, co uděláte, když vaše pravidla poruší. Hloupé by bylo, kdyby je opakovaně porušoval a vy jste mu opakovaně ustupovala - pak by to bylo pro vás asi ještě horší (a jemu to vůbec nepomůže). Pervitin je tvrdá droga a závislost na něm rozbila už spoustu vztahů - ať to skončí jakkoliv, nedovolte, abyste jeho závislostí zbytečně trpěla moc dlouho. Je to složitá situace, respektuji, že ho máte ráda. Pokud si o tom chcete víc promluvit, můžete mi zavolat na tel. 284 826 844 (Doléčovací centrum SANANIM). Věřím, že řešení se najde, ale musíte ho najít sama za sebe, ne za přítele. Mimochodem, jak vy to máte s drogami?