Pervitin
Novi
Dobrý den, píšete, že člověk na pervitinu je zrychlený, neví co by a kde by. Ale moje kamarádka tohle kriterium ani moc nesplnuje. A vím že je to Pervitin. Možná je to proto, že to skrývá (jestli to jde vůbec skrýt). Je spíš taková, že se ani nebaví. Mám ještě jednu otázku. K čemu by se dal přirovnat ten zápach po peří. Ucítím ho, myslím jestli ho poznám? Děkuji za odpověd

Odpověděl: Jakub Minařík
No, ona ta rychlost může být někdy jen uvnitř. To se typicky popisuje u kokainu - jeden ze stavů je zvenčí popisován jako lenivé snění, unitř bývá divadlo (v hlavě). Ono hodně záleží na osobnosti uživatele. Třeba hyperaktivním dětem se dává látka s podobným efektem a ony se po ní srovnají a jakoby zklidní. Může to fungovat i u dospělých a sám jsem se tím už taky setkal. U pervitinu je to méně časté, alespoň mám takovou zkušenost. Jinak - lidi co jsou na piku zvláštně páchnou. Je to těžko popsatelné, něco mezi pachem, když se člověk hodně spotí, zkaženým masem a zápachem, když se člověk dlouho nemeje. Je to hodně typické a jakmile to jednou ucítíte, už to vždycky poznáte. Ale páchnou tak většinou jen lidi co berou celkem hodně. Při občasném užití je to málo výrazné, leda tak druhý den po pařbě.