vliv marihuany na sperma
EL
Mám přítele, který už asi 10 let dalo by se říct, že pravidelně, kouří marihuanu. Chtěla bych se zeptat, jaký vliv má kouření marihuany nejen na celé tělo i ducha, ale hlavně na kvalitu spermatu a hlavně, jestli to je či není nebezpečné v případě, že otěhotním. Děkuju za odpověď.

Odpověděl: Pavel Kubů
Podrobné info o vlivu konopí na tělo i ducha naleznete na http://www.drogovaporadna.cz/rubrika.php?rubrika=2 nebo na http://www.drogmem.cz/html/memy/vliv.htm. To, že Váš partner konzumuje konopí na kvalitu jeho spermatu pravděpodobně žádný vliv mít nebude, stejně tak tím přímo nebude ohrožen ani Váš potomek. Jiná otázka je, zda si přejete, aby se Váš nynější partner stal otcem Vašich dětí i přes to, že dlouhodobě konzumuje konopí a zda bude schopen nekouřit během Vašeho těhotenství ve Vaší přítomnosti. Kouř z konopné cigarety poskozuje kuřáka i pasivní kuřáky v jeho okolí podobně jako kouř z cigarety tabákové.