ad syn - pro p. Tomáše Haranta
osrnka
Vážený pane Tomáši, dekuji za rychlou odpověď a dovoluji si odpovědet na otázky, které jste položil - oba další synové - mladší i nejstarší nám drží palce a podporují v našem společném rozhodnutí pokračovat v odvykání. V pátek minulý týden jsme po dvou týdnech absolvovali společne návštevu toxikologické laboratoře - kontrola moči a výsledek : negativní! teda negativní v tom smyslu, že nebyl pervitín užíván poslední dva týdny. Jen stopové prvky tam ješte jsou. Syn spolupracuje, s pracovníkem toxikologie měl dlouhý rozhovor - spolu s názorným vysvětlováním fungování přístroju, na kterých se testy dělají, také s ním promlouval o ruzných drogách, dusledcích užívání, konkrétních případu apod. Opravdu užitečná návštěva. Vám a celému kolektivu přeji hodně úspěchu v další práci, budu pravidelne informovat - na další kontrole jsme domluveni za měsíc. Ještě mi dovolte se omluvit za češtinu, i když jsem se v Praze narodila, a bydlela tam 12 let, jak říká pan Werich - už zapomínám- přestěhovali jsme se do Bratislavy a mým častým služebním pusobením v zahraničí se občas vloudí do krásné mateřštiny chybička. Hezký den. Na dnes otázku pro Vás nemám.

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, díky za Vaše přání a přestože se na nic neptáte, napadá mě několik postřehů a možná námětů k zamyšlení. Je fajn, že máte podporu celé rodiny a již něco společně podnikáte. Testování je však pouze formou určité kontroly. Mimochodem po měsíci s přesným termínem je přinejmenším neobvyklé, spíše se dělají namátkové kontroly... Co když bude mít syn nějaké problémy (píšete, že bral pouze občas, ale co když se přesto objeví....), co když dojde k pozitivnímu výsledku? Co se bude dít pak? Máte v tom jasno? Už nechám otázek a přeji Vám ať další testy vyjdou k Vaší vzájemné spokojenosti. Hezký den