Marihuana
Aaa
Dobrý den,
Bydlíme v malém bytě bez balkonu a přítel zde kouří trávu, kouří vždy u otevřeného okna ale přeci jen nějaký kouř jde i dovnitř.... Máme malou dcerku 18mesicu. Chtěla jsem se zeptat zda a jak ji může tento kouř ublížit, případně jaké příznaky na ni můžu pozorovat abych třeba poznala zda je taky pod vlivem?

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Aaa,
díky za důvěru a Váš dotaz.
To, že váš partner kouří marihuanu v přítomnosti Vašeho dítěte a bych vnímala jako velmi nezodpovědné chování. Na Vašem místě bych zasáhla a partnerovi sdělila, že takhle určitě ne. Pokud si nedokáže užití marihuany odpustit, bylo by vhodné, aby to nebylo v přítomnosti dítěte. Zkuste si o tom promluvit, zda to lze jinak.
Co se týká občasného pasivního kouření marihuany se do organismu dostávají jen malá množství THC, která by neměla mít nějaký zásadní vliv na změnu chování, i když kouř určitě zdraví neprospívá. Je také samozřejmé, že dětský organismus může reagovat citlivěji. Tedy je zbytečné Vaši dceru vystavovat rizikům.
Stačí takto?
Přeji Vám i dceři vše dobré!
S pozdravem,
Nikol Spůrová