Stav
Ema
Jak dlouho je možnost ovlivnění mysli po vysazení pervitinu, přítel už cca rok neužívá, ale užívá marihuanu je možné že by si tímto ovlivňoval vyčištění od pervitinu,teď má období depresi,únavy,bolesti a necítí se v těle jak by chtěl

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Emo,
díky za Váš dotaz.
Chápu, že máte o přitele obsvy, zvlášť, pokud se problém se zalvislostí řeší již nějakou dobu. Je to náročné pro všechny..
Pokud od pervitinu abstinuje rok, myslím si, že za jeho pozížemi může být i marihuana.
Marihuana obsahuje účinnou látku THC, která je také psychoaktivní. To znamená, že ovlivňuje psychiku člověka. Může milt vliv na jeho chování, myšlení, celkově na jeho psychický stav. Dost často může mít i negativní efekt, právě jak pišete - prohlubování depresivních stavů, bolest hlavy atd..
Ideální by bylo, ldyby přítel navštívil adiktologickou ambulanci. Pracuje se zde s léčbou závislosti, prevenci relapsu..
Existují i zařízení, kde je možná podpora pro blízké, pokud byste potřebovala poradit jak tuhle situaci řešit, ideální by bylo některou z nich vyhledat. Dejte vědět odkud jste nebo Vaľ nejbližší větší město a můžeme pomoc dohledat, stejně tak pro přítele.
Případně zde :https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/  přikládám odkaz na mapu pomoci, kde si sami můžete filtrovat o jakou pomoc máte zájem.
Držte se, pokud bychom Vám mohli ještě nějak pomoct, neváhejte se na nás obrátit.
Markéta Černá