Chci najít řešení
Nick
Dobrý den, chci pomoct svému kamarádovi který podle mého utíká od reality tím že si vždy vezme nějakou drogu, je to většinou vždy když jde pit ale je to jen záminka.. poté je někdo úplně jiný..

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
obávám se, že pokud je kamarád ve fázi, že ho to ,,baví", tak s tím asi nic moc neuděláte, bohužel. Jiné by samozřejmě bylo, kdyby přišel a řekl: ,,mám potíže, potřebuji pomoc", ale to se asi dle toho co uvádíte, nestalo. Můžete s ním o tom mluvit, říct mu, jak to vidíte Vy, nabídnout mu možnosti pomoci, ale jak jsem psala, pokud on sám nebude chtít s tím něco udělat, těžko to budete dělat za něj, je mi líto.
Pokud byste si chtěla o tom všem promluvit, můžete se obrátit na Poradnu, která se specializuje na práci s rodinou a blízkými uživatelů, kontakt níže. Někdy blízcí ve snaze pomoci druhému se sami dostanou do potíží, bylo by rozumné probrat vše co je k tomu třeba a nastavit si nějaké hranice sama pro sebe, abyste se zcela psychicky nevyčerpala. Poskytujeme bezplatné služby, je třeba se jen předem objednat.
Poradna pro rodinu, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
Pevná linka: +420 284 824 234
Mobil: +420 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ppr/¨
Mějte se moc hezky a buďte opatrná!
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová