Test na drogy
Yahooo
Dobrý den,chtěla bych odeslat vlasy na test na drogy,máme před soudem o malou a přítel si těsně před ním oholit hlavu ,vlasy mám u sebe ,tvrdí ze nic nebere ale podle jeho chování ocividne ano ,kam se prosím obrátit a kolik test stoji. Psala jsem na laboratoř do Prahy ale odpověděli mi,že vzhledem k pandemii coronaviru nelze tento test provést

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Yahooo,
děkujeme za dotaz. Nevím, do které laboratoře v Praze jste zkoušela psát. Zde Vám tedy předkládám možnost zkusit se obrátit na toxikologickou laboratoř při FN Bulovka v pracovních dnech 7-14.30 hod. na tel. +420 266 083 431, +420 604 280 162, kde Vám zodpoví případné další dotazy. Zkuste i při Všeobecné fakultní nemocnici v Praze telefonicky na +420 224 911 267 mezi 7.30-16 hod. v pracovních dnech nebo napsat na toxikologie-dotazy@vfn.cz. Tam by Vám případně mohli dát i odkaz na některé další pracoviště, které tyto služby nabízejí pro soukromé osoby. Pak mě napadají pouze soukromé laboratoře. Bohužel Vám nezodpovím dotaz na cenu, ale počítejte s tisícovou částkou.
Postačuje takto?
Za Drogovou poradnu
HS