Brat je zavislý na kokainu.
Lukáš
Můj bratr je zavislý na kokainu již asi 3 roky. Byl jsem jediný z rodiny komu se svěřil s tímto problémem asi pred 2 roky. Myslel jsem si, že má situaci pod kontrolou, protože jsem sním mluvil a vždy se opravdu zdálo, že tomu tak je. Ale předevčírem si zavolal o pomoc. Nechtěl mi říci co se děje a tvrdil, že nebere, ale později jsem razněji udeřil a svěřil se mi, že bere celou domu a má už i velké dlouhy a co je nejhorší asi tak ma halucinace v podobe 12ti halsů, které na něj mluví a radí mu ruzné věci ( hodněkrat se mě ptal " slyšíš to taky ? " ) sam mi řikal že občas neví co je realita. Bera docela velké davky asi 4 gramů kokainu denně, ale přesně nevím stále není moc upřímný. Závislost popírá a je i nárazově agresivní, když mu argumentuji. Celá rodina ( matka, otec) o problému již ví a chceme to řešit spolu. Bratr žije s přítelkyní se ktrerou má novorozeně. Rádi bychom mu pomohli, nevíme jak postupovat. Tímto bych Vás chtěl požádat o radu a postup v této situaci. Moc děkuji starostlivý bratr s rodiči .

Odpověděl: Markéta Kordová
Lukáši, dobrý den,
spojte se s naší Poradnou pro rodinné příslušníky. Pokud jste z Prahy, můžete se objednat na osobní konzultaci, zdali žijete někde jinde, alespoň telefonicky.
Pokud se nedovoláte hned, buďte prosím trpělivý, v době, kdy kolegové hovoří se svými klienty, telefony nezvedají. Když budete volat na mobil, zavolají zpět hned, jak to bude možné. Můžete se klidně odkázat na mě.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba: 9,00 - 17,00 (po domluvě lze i v jinou dobu)
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/co-nabizime.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/poslani.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/nase-cile.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/prijem-klientu.html
Tak držím palce!
Mějte se hezky, Markéta Kordová