Žádost o pomoc
Ooona
Dobrý den,
můj manžel před 2 lety užíval pervitin 7 let, cca 2x do měsíce, kdy jsme spolu ještě nebyli.
Minulý rok, tedy po roce abstinence po tom sáhl znovu, chuť pro něj byla silnější než náš život a momentálně teď znovu, po 10-ti měsících abstinence.
Jak prosím z tohoto ven?
Strašně těžce to nesu, nesnáším drogy, mám strach až bude na dojezdu,jak manžel pak cca 2 dny nespí, tak pak má halucinace,že ho podvádím a vymýšlí jak to všechno mohlo být. Toto mívá nekdy i když abstinuje.
Máme dojem, že je to z té drogy, je šance na vyléčení?
Manžel by moc chtěl, vždycky říká, že ho to strašně mrzí apod., ale že si nemůže pomocí 😔.
Přemýšlím i nad poradnou, třeba by nám pomohli?
Děkuji za vyslechnutí a případnou radu. Hezký den

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
pokud váš manžel chce něco měnit, doporučila bych mu návštěvu adiktologické ambulamce, kde by mohl zahájit léčbu. Z toho, co píšete je dost pravděpodobné, že je závislý a sám se z toho nedostane.
Nebo můžete společně navštívit poradnu pro rodinu, kde můžete získat podporu a informace o možnostech dalších kroků.
Pokud jste z Prahy a okolí, posílám kontakt na Poradnu pro rodinu SANANIM, tel 284 824 234 nebo mobil 739 268 527, více zde: http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Jinak na www.drogy-info.cz najdete podle bydliště nejbližší kontakty na adiktologické ambulance, kde též spolupracují s partnery.
Za Poradnu, Dana Pěčová