Prosba o pomoc
MH
Syn 27 let se priznal, že užívá pervitin bývá hodně agresivní je ženatý a bezdětný. Začíná mít dluhy. Jsme z Brna. Co jako rodiče můžeme pro něj udělat. Čím máme začít. Předem děkuji za odpověď a jsem s pozdravem.

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
nemáte to vůbec jednoduché. Možná byste mohli začít tím, že se spojíte se snachou, zjistíte, co si o tom myslí ona. To, že se syn přiznal k užívání pervitinu neznamená, že s tím chce něco dělat. Proto by bylo dobré se zeptat jeho, v čem mu můžete pomoci. Pokud by projevil zájem o léčbu, posílám kontakt na Podané ruce - www.podaneruce.cz, kde synovi pomohou se závislostí i s konsolidací dluhů, pokud bude mít zájem. Je možné se tam domluvit i na podpoře pro rodinné příslušníky.
Jestli budete potřebovat podrobnější informace, dejte vědět.
Hezký den, Dana Pěčová