Prosba o pomoc
MH
Syn 27 let se priznal, že užívá pervitin bývá hodně agresivní je ženatý a bezdětný. Začíná mít dluhy. Jsme z Brna. Co jako rodiče můžeme pro něj udělat. Čím máme začít. Předem děkuji za odpověď a jsem s pozdravem.

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
nejsem si jistá, zda jste dotaz omylem neodeslala dvakrát.
Každopádně, to že se syn přiznal je první krok. Doporučila bych vám, abyste se spojili se snachou a zjistili, co si o tom myslí ona. Pokud by se syn chtěl léčit, může se obrátit na www.podaneruce.cz, stejně tak i vy a požádat o pomoc a podporu.
Pro jistotu posílám kontakt na www.drogy-info.cz, kde si v rubrice Mapa pomoci můžete najít konkrétní zařízení v místě bydliště. Většina adiktologických ambulancí pracuje i s rodinnými příslušníky.
Přeji hodně štěstí, Dana Pěčová