Aplikace do krku a její nasledky
Wiky
Od doby co známá aplikuje pervitin do krku, tak je hrozně podrážděná, má výkyvy nálad. Může to mít s tím něco společneho...? VZHLEDEM K TOMU ŽE TO JW BLÍZKO MOZKU?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
informace o tom, že by způsob aplikace nějak souvisel s výkyvy nálad, mi není známá. Samosebou může být z aplikace nervóznější, ale těžko říct. Pochopitelně jde o velmi nebezpečný způsob aplikace na velmi citlivém místě. Existují "bezpečnější velké žíly" než ty na krku, např. v tříslech. Kdyby kamarádka potřebovala pokud jde o bezpečnější metody aplikace poradit, ať se prosím obrátít na pracovníky terénních programů nebo kontaktního centra, kde jí rádi vymění stříkačky a dodají i další materiál k bezpečnější aplikaci.
Nicméně pokud jde o vaši otázku: spíše bych usuzovala na psychické souvislosti, než na souvislost se způsobem aplikace jako takovým.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.