Toxická psychóza
Kris
Dobrý den,obracím se na vás znovu ohledně kontaktu,nikdy jsem nebyly v žádné poradně,nejblíž máme Náchod, Nové město, a ano chápete dobře vleče se to sní dlouho (4-5 let), ale zapomněla jsem se zmínit že má neteř se svojí rodinou tak dva roky nebydlela.Navic její matka (má sestra) si našla partnera který také bere pervitin,takže jsou také závislí.A má maminka snima bydly v jednom domě, je už starší a nemá na to nervy. Moc děkuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
díky za upřesnění. To vypadá, že je situace skutečně ještě komplikovanější, než jste naznačovala v původním dotazu. Návštěva poradny je určitě na místě. Na Broumovsku funguje organizace LAXUS pouze formou terénního programu, takže by asi bylo nejvhodnější obrátit se na jejich ambulanci přímo v Náchodě - odkaz zde.
Ambulantní centrum Náchod LAXUS
Adresa: Krámská 29 (1. patro), 54701 Náchod
Telefon: +420 734 319 991
Telefony přijímáme pouze v provozní dny - ve středu a ve čtvrtek od 9:00 do 16:00. Pokud nás potřebujete kontaktovat v jiném čase, zašlete sms nebo nám napište na email ambulance.nachod@laxus.cz.
E-mail: ambulance.nachod@laxus.cz
Provozní doba: St a Čt 9:00-16:00
S pozdravem a přáním hodně sil,
Gabriela Minařík.