Co mam robit
Ingrid
Dobrý deň, už som sa tu viackrát obracala o radu. Myslela som, že už to nebudem nikdy potrebovať, bohužiaľ opak je pravdou, moja dcéra sa. Liecila koli drogám, bola v liečebni, po čase začala zase brat, dostala so do druhej psychoze, súhlasila z hospitalizáciu, ale nie s liečením, vrátila sa domov, podpísala revers po 2 mesiacoch, asi mesiac necelý bol relatívny kľud a presvedčenie že už nikdy, ja pracujem v zahraničí, momentalne nemôžem. Sa dostať domov, dcéra sa,, zosalela,, má bludy, komunikujeme len smskami, maže ma na fb, všade, evidentne je v zlom stave, odmieta to priznať, poprosila by som radu, čo mám robiť, myslím ze spadla. Do s hyzofrenii, či psychoze, je to zle, doma. Sú všetci v karanténe koli vírusu, ja sa domov neviem dostať, mam šialený strach, k lekárke nechce aké sú možnosti? Ako to môže skončiť, môže nadobro ostať úplne mimo, strasne sa bojím co bude a nemám šancu to riešiť, prosuiiiiiim. Súrne o radu

Odpověděl: Amrit Sen
Ingrid, zdravím Vás,
díky za důvěru. Situace je složitá a z Vašeho popisu rozhodně kritická. Matně si vzpomínám, že jsme spolu v minulosti komunikovali, opravte mě prosím, jestli se pletu.
Kontakty na zařízení a odborníky v SK, kteří poskytují bezplatné služby uživatelům návykových látek včetně jejich rodičů a blízkých, jsem Vám tuším posílal, nicméně takto na dálku toho moc nezmůžete, tím spíš, že jsou služby zmíněných služeb v době koronaviru významně omezeny.
Doporučuji Vám tedy volat naší bezplatnou linku, která je v provozu každý všední den od 13 do 17 hodin a konzultovat vhodnou strategii v této náročné době telefonicky: +420 602 666 415
Držím palce, přeji vše dobré,
držte se, Amrit Sen.