Šmelo do žil
DrumDe23
Dobrý den, potřebovala bych poradit. Kamarád měl pár krystalů "pervitinu".(prej). Bere ho nitrožilně. Byl to větší kousky krystalů, neměli skoro žádnou chuť. Po aplikaci,po celých 30vterinach si začal stěžovat na ukrutné pálení v žíle (jako by si dal prej vařící vodu) které trvalo ještě cca hodinu i když pomalu to pálení ustupovalo. Chvilkama viděl rozmazaně, chvilkama měl zimnice.zkousel to zajist ale marně. Mohli by jste poradit co to mohlo být? Rozpuštěné to bylo trošičku hořký. děkuji

Odpověděl: Amrit Sen
DrumDe23, zdravím Vás,
vážím si Vaší důvěry.
Internetové poradenství má své limity, co si Váš kamarád aplikoval za látku, nedokážeme my, ani nikdo jiný takto na dálku odhadnout, natož určit, to dokáže pouze laboratorní rozbor. Co je však nabíledni, že pervitin to nebyl, protože ten je typický svou výrazně hořkou chutí.
Distributoři pervitin zpravidla ředí nejrůznějšími, často nebezpečnými příměsemi a i ten sám o sobě nezřídka obsahuje chemikálie z pokoutní výroby. Možné je i to, jak jsem psal, že zmíněný "materiál", neobsahoval pervitin vůbec, byť mohl naoko působit velmi přesvědčivě.
Buďte tedy rádi, že kamarád aplikaci přežil a pokud by měly potíže v jakékoli formě pokračovat, ať bez prodlení vyhledá lékařskou pomoc.
Důležitou okolností je nově omezení služeb v době koronaviru. Pokud se nedovoláte na poskytnutá čísla, volejte každý všední den od 13 do 17 hodin na naši Poradenskou linku: +420 602 666 415.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrní,
Amrit Sen.