Co podniknou?
Markéta
Dobrý den,
děkuji moc za odpověď (paní/slečna Gabriela Koryntová). Chtěla bych Vás požádat o nějaké kontakty s kým se spojit a kdo by mi poradil jak se v této situaci zachovat, a dokázat synovi pomoci. Jsem z Ostravy.
Ještě jednou děkuji. Markéta

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Markéto,
jste-li z Ostravy, obraťte se na tamější Terapeutické centrum RENARKON, kontakt a podrobnosti připojuji níže.
TERAPEUTICKÉ CENTRUM RENARKON O.P.S.
Vedoucí: Mgr. Břetislav Kantor
Adresa:  Stojanovo náměstí 1, 709 00 Ostrava - Mariánské hory
Telefon: 595 782 122
Mobil: 724 154 239
Email: poradna@renarkon.cz
Provozní doba:
Pondělí:  7:30 - 12:00, 13:00 - 19:30
Úterý: 7:30 - 12:00, 13:00 - 19:30
Středa: 7:30 - 12:00, 13:00 - 19:30
Čtvrtek:7:30 - 12:00, 13:00 - 19.30
Pátek: 7:30 - 12:00, 13:00 - 19:30
Sobota: 8.00 - 12:00, 13:00 - 16.00 (pouze pro předem objednané klienty)
Neděle: 8.00 - 12:00, 13:00 - 16.00 (pouze pro předem objednané klienty)
Držím palce a přeji hodně sil a trpělivosti.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.