Léčba závislosti na Severní Moravě
Pavla
Dobrý den,
chtěla bych vás poprosit, jestli byste mě mohli nasměrovat a poskytnout mi kontakt na léčebnu závislostí na Severní Moravě, nebo na nějaké poradenské centrum. Mám syna (32 let), který je závislý na marihuaně (užívá marihuanu více než 10 let) - říká, že užívá jen marihuanu, ale nejsem si tím jistá. Ničí mu to život, není schopen si déle udržet práci, rodina se mu téměř rozpadla. Chtěla bych mu najít kontakty, kam by se mohl obrátit, kdyby se rozhodl pro léčbu - já bych byla moc ráda, kdyby se šel léčit, tak bych mu chtěla alespoň vyhledat kontakty. Syn bydlí v Třinci.
Děkuji Vám předem za odpověď a také děkuji za existenci této poradny.
Pavla

Odpověděl: Markéta Kordová
Pavlo, dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, ta nás vždy mile potěší.
Nejlépe obrátit se na kolegy z organizace RENARKON, viz kontakt:
Frýdek-Místek, Kontaktní a poradenské centrum Frýdek-Místek
Renarkon o. p. s.
Ambulantní program
Malé náměstí 104, Frýdek - Místek, 738 01
Zobrazit na mapě
Tel.: 558 628 444, 606 694 244
Pomoc lidem v obtížné životní situaci související s užíváním návykových látek, včetně alkoholu a léků, s hraním hazardních her, sázením či jiným závislostním chováním, a také jejich rodinným příslušníkům, partnerům a dalším blízkým osobám, a to již od 11 let věku. Poskytování terapie, poradenství, sociálně-právní pomoci, včetně pomoci s dluhy a další služby.
Bc. Jakub Larisch
www: http://www.renarkon.cz
Nebo zde:
Frýdek-Místek, Poradna Frýdek-Místek
Modrý kříž v České republice
Ambulantní program
Malý Koloredov 811, Frýdek - Místek, 738 01
Zobrazit na mapě
Tel.: 724 087 221
Odborná adiktologická pomoc a péče je poskytována v rámci sociální služby Odborné sociální poradenství. Služba je určena osobám nad 15 let věku ohroženým závislostí na alkoholu, jiných návykových látkách či hazardu a dále osobám blízkým závislých.
Bc. Monika Červenková, DiS.
www: http://www.modrykriz.org
Dále pak možnost využít z některých psychiatrických ambulancí:
Psychiatrická léčba
Pionýrů 2242, Frýdek - Místek, 738 01
Zobrazit na mapě
Tel.: 558436324
MUDr. Bronislav Šedý
Psychiatrická léčba
Vítězslava Nezvala 604, Frýdek - Místek, 738 01
Zobrazit na mapě
Tel.: 558432795
MUDr. Vít Pávek
Psychiatrická léčba
Stará cesta 83, Frýdek - Místek, 738 01
Zobrazit na mapě
Tel.: 558646327
MUDr. Monika Weimerová
Také se dá obrátit na společenství anonymních alkoholiků/narkomanů, zde:
Anonymní alkoholici/narkomani
Místo setkání: Radniční 1242, Frýdek - Místek
Zobrazit na mapě
Tel.: 602449239 Jarek
Čas setkání: středa 18:00 h
Další možnosti můžete vyhledat v databázi odborných pracovišť www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci zadat kraj, okres a město.
Stačí to takto? Klidně ještě napište.
Hezký víkend, MK